Re: Debian, KDE

Merhaba,

On Tue, 2004-03-09 at 12:04 +0200, Feza ÇAKIR wrote:
> Debian 3.0r2 iso dosyalarını indirdim ve CD'lere yazım. Kurulumundan
> sonra KDE çalışmıyor. MC ile /usr/lib dizinine baktığımda libkdeui.so
> başta olma üzere bir çok lib. dosyası kırmızı renkli. Anladığım,
> bağlarda bir hata var. KDE 3.2'ye upgrade yaptığımda da kdeinit hatası
> veriyor.

Yeni başlayanlar için Debian kılavuzu:

     1. Debian 3.0r2 CD1 ISO dosyasını indirip CD'ye yazın.
     2. Boot edin, bildiğiniz gibi kurun, base system bittikten sonra
        dselect ve tasksel _kullanmayın_.
     3. /etc/apt/sources.list dosyasına:

                deb http://archive.progeny.com/debian/ unstable main non-free contrib

        satırını ekleyin, diğer satırları silin gitsin.
     4. "apt-get update" komutu verin, paket listesini güncellemesini
        bekleyin.
     5. "apt-get dist-upgrade -u" komutu verin, sisteminizi
        unstable/sid'e güncellemesini bekleyin.
     6. "apt-get install x-window-system gnome gdm kernel-image-2.6-686"
        komutunu verin, sisteminizi `kullanılabilir hale` getirmesini
        izleyin.

Bu kurulum için yeterince hızlı bir internet bağlantısı gerekir. Bir
sorununuz olursa, buraya birşeyler sormadan önce ekranda görüntülenen
tüm iletileri dikkatle okuduğunuzdan ve anladığınızdan emin olun.
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |