Re: debian cd icerikleri

Selam,

Ftp arşivlerindeki jigdo_area kısımlarında yer alan .jigdo dosyalarından bunu
öğrenebilirsiniz. Örneğin 1. cd için bu dosya woody-i386-1.jigdo'dur.

Bu gzip ile sıkıştırılmış bir text dosyasıdır.

zless woody-i386-1.jigdo

komutuyla içeriğine bakabilirsiniz. Ya da sadece paket isimlerini görmek
istiyorsanız aşağıdaki gibi bir komut satırı işinizi görür (tek satır).

zless woody-i386-1.jigdo | awk -F ":" {'print $2'} | xargs -n 1 basename |
grep deb$ | sort