debian sparc iso dosyalari acil

Merhaba,

Acil olarak bir sun makineye debian yuklemem gerekiyor. Dolayisiyla Turkiyedeki ya da hizli bir siteden iso dosyalarini cekmeliyim. ftp.linux.org.tr ve ftp.tr.debian.org da . Su an ftp.fi.debian.org dan cekmeye basladim. Fakat 5 saatte bitecegini ftp client yaziyor. Tavsiyesi olan var mi?

tesekkurler

Bilgin

Murat Demirten wrote:

Selam,

Problem oldu?unu sanm?yorum, liste biraz hareketsiz sadece :)

Cum 10 Eki 2003 10:20 tarihinde, Mehmet T?rker ?unlar? yazm??t?:
Maillar sadece bana m? gelmiyor? Son 3 g?nd?r listeden mail gelmiyor. Tamam
bu belki normal ama kendi att???m bir mail da gelmedi.

Mehmet T?rker

http://www.turker.name.tr <http://www.turker.name.tr/>