Re: debian'in ilk adimlari

On Sun, 31 Aug 2003 13:31:14 +0200
imran.geriskovan@ttnet.net.tr wrote:

> Niye guldugunuzu pek anlayamadim?
> Yaziyi yazanin kim olduguna ve ne zaman yazdigini
> baktinizmi?

acikcasi anlayamamaniz (ya da benim izah edememem) enteresan
mesaj 1993-08-16 tarihinde, debian'in yaraticisi Ian Murdock
tarafindan gonderilmis (sanirim bu "Yaziyi yazanin kim
olduguna ve ne zaman yazdigini baktiniz mi?" sorunuzun
cevabi)

soyle izah edeyim, yani debian ilk kuruldugunda asagida
belirttigim maddesi ile hep en son guncel yazilimlari
kullanacakti:

2) Debian will contain the most up-to-date of everything.

ama gelin gorun bugun kullanilan karali debian yukaridaki
maddenden tamamen uzak...

(gercekten soyledigim sey cok mu karisik ya da yanlis,
neden anlayamadiginizi ben tam olarak goremedim de)

iyi calismalar...