Re: vcd&audio cd problemleri

   Dogru hatirliyorsam herhangi bir ozel ayar yapmadan cd'leri
okuyabilmistim.  Belki cd surucunuzde bir sorun vardir.  Iki soru:
1) Ses cd'si disindaki cd'leri okurken herhangi bir sorununuz var mi?  Ya
da sorun yasamadan okudugunuz herhangi bir cd var mi?)
2) Eger ayni makinada baska bir isletim sistemi kullaniyorsaniz, orada ses
cd'lerini duzgun bir sekilde okuyabiliyor musunuz?
(Bir de Gnome cd-reader dediginiz program gtcd mi?)