From: Recai Oktas [mailto:roktas@omu.edu.tr]
Sent: Saturday, August 16, 2003 3:27 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: GNOME (ALT, ALT-GR, EOLN)

* Mehmet Türker <m@mturker.net> [2003-08-16 15:14:48+0300]
> Gnome ' da ALT-GR  tuşunun "end of line"  üretmesini nasıl
> değiştirebilirim. Hatta  hem alt hem de alt-gr yi sanırım aynı tuş
> olarak görmesini nasıl engellerim ?

Bunu biraz daha acabilir misin?  GNOME xkb'den ne almis ise onu
kullanir, yani GNOME'a ozel bir sey yok.  (Tabii listede daha once
konusu oldugu gibi konsol'da klavye davranisini etkileyen -o programa
ozel- bazi secenekler var, XIM gibi.) `xkb' yapilandirman dogru ise (ve
oncelikle xmodmap yerine bu arayuzu kullniyorsan) Alt ve Altgr ayni
seyleri uretmez.  Ayrica -yapilandirmanda sorun yoksa- Altgr kendi
basina hic bir sey uretmez zaten.