Re: selam

Merhaba,
Anladigim kadariyla ayni makinada iki OS var. Ve siz linux acikken xp
partition'una, ve yine xp acikken linux partition'una ulasmak
istiyorsunuz. Zaten obur turlusu imkansiz. Yani ayni makinada ayni anda
iki OS calistirmak.
linux'ta mount yontemiyle yapiliyor. Win'de de explore2fs diye bir
program bulmustum ben linux partition'una ulasmak icin. Adresi asagda.

http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm

Iyi calismalar...

12-08-2003 Sal günü saat 14:08 sularında, Sanal dedi ki: