Re: 3com ethernet karti

Önce modül yüklü ise onu remove edip ardından modconf komutunu çalıştırın.

Buradan 3c59x modülünü bulup yükleyin

Artık her açılışta bu modül yüklenecektir.

/etc/modules dosyasına modül ismini yazarak ta yapabilirsiniz, ancak önerilen
yol Debianda modconf ile yapmanızdır.

Sal 29 Tem 2003 12:44 tarihinde, Soydan T. Renkmen şunları yazmıştı: