Re: php pear be libc6 upgrade

Selam,

xml kütüphanelerini pek çok amaçla kullanıyor olabilir. Asıl sorun şu ki
programların bu kadar yeni versiyonlarını herhangi bir dağıtımda doğrudan
çalışabilecek şekilde bulmak neredeyse imkansızdır. Mutlaka php5 ve
beraberinde gelenleri kullanmak gerekiyorsa belki tek çareniz tar.gz'den
kurulum yapmak olacak. Özellikle versiyonlar arasında çok önemli
değişiklikler varsa, bunların paketlenmesi de zorlaşmaktadır.

Sal 29 Tem 2003 08:40 tarihinde, Volkan YAZICI şunları yazmıştı: