From: Cemal Dalar [mailto:cemal@dalar.net]
Sent: Monday, July 28, 2003 9:24 AM
To: Debian-User-Turkish
Subject: Debian on IBM x345

Merhaba,

	Geçen gün Woody'i IBM x345'e kurmaya çalıştım fakat HD'yi
görmeyi başaramadığı için kuramadım. Üzerinde LSI SCSI kartı var.
Kurulumdan önce görmesi için nasıl bir yol izlemem lazım. Şu kernel yada
boot parametreleri konusunda pek iyi değilim yardımcı olursanız
sevinirim..

İyi Çalışmalar,
Cemal Dalar