kurulum sorunu(acil yardım pls)

Selam,
Debian Woody yi cd den kurmakta sorun yaşıyorum. Ana sistem kurulumu sorunsuz
bitiyor ve sistemin ilk açılışı da sorunsuz gerçekleşiyor ancak tasksel ile
diğer bileşenleri seçip yüklemeye kalktığımda cd yi okumakta problem
yaşanıyor. CD okunuyor ve gösterge 100 e geliyor ancak ardından I/O eror,
atapi reset complete, device not ready gibi hata mesajları veriyor ve
ardından da kurulumun başarısız olduğu mesajı beliriyor. CD yazıcıdan
okutmayı denedim ama tamamen aynı şey oldu. Tam da sorunsuz kurdum heyyo diye
sevinirken çok moralim bozuldu vallahi. Herneyse ben Debianı kullanmak
istiyorum ne olur yardım :-)
Sevgilerle...