Dosyalarin sifrelenerek kaydedilmesi???

selam
Ben bir dosya sifreleme programi ariyordum ..Ama gercek bir sifreden bahsediyorum..windows daki winrar in sikistirirken yaptigi gibi bir sifre degil soyleki:

Datamiz  ABCDE olsun bu 6 bit lik data nin sifreli hali de BADCED olsun ..Bu data 6 faktoriyel farkli sekilde siralanabilir ama ancak bir tek siralama dogrudur ..yani dogru siralamanin tesadufen bulunma ihtimali 720 de 1 dir
512 bit lik bir sifreleme oldugunda .. hicbir bilgisayar 512 bitlik sifreyi cozemez...
(cunki ihtimal 1/512!)
Aradigim program her turlu text iso  pdf mp3 avi mpeg divx dosyasini yani 1 ler ve 0 lardan olusan her turlu data yi sifreleyebilsin istiyorum
iste aradigim boyle bir program

Bir junior :) linuxkullanicisi olarak, son bes gundur  sourceforge ve freshmeat e bakiyorum ama bir turlu aradigim gibi bir program bulamadim Belki aranizda bilgisi olan vardir
Linux bir *nix turevi oldugundan pek cok password ile zaten karsi karsiyayiz
ssh (sanirim bu Secure shell demek oluyor) gibi guvenli protokollerden e-mail kryptolomaya kadar..ulimit komutuyla kullanicilari sinirlamaktan tutunda herhangi bir website a girdiginizde sizi uyaran bu cookie yi kabul etmek istiyormusunuz a kadar linux da asiri bir guvenlik ve sifreleme GELENEGI olduguna gore ..===>o halde 8300 paket icinde mutlaka aradigim gibi bir sey vardir herhalde diye dusunuyorum

Bu konuda bilgisi olan varsa ve benle paylassin lutfen cok tesekkurler