Re: Kernel 2.4.18-bf24

Selam,

GNOME Türkçe sorunları için "GNOME Turk listesi <gnome-turk@gnome.org>"
sorun çözülemese de bir geribesleme yapma şansı doğabilir.
O listedekiler doğal olarak GNOME ve Türkçe ile daha fazla ilgililer.

> virtualModifier=AltGr;
Bu satır GNOME'un değil X'in ilgi alanına girer.
Bu bakımdan da bir sorununuz yokmuş zaten.

Esen kalın,
Nilgün

Cumartesi 12 Temmuz 2003 16:57 sularında, Mehmet Türker şunları yazmıştı: