Re: kernel-image-2.4.18-1-686'ya gecerken

/etc/mtab açılışta düzgün oluşturuluyor olmalı. Sonradan /etc/init.d dizini
altındaki scriptlerle oynamış olabilir misin?

make modules_install dediğin zamandan sonra /etc/modules.conf dosyasında bir
değişiklik olmuş. depmod -a komutunu verirsen sorun düzelir (modules.dep
yeniden oluşturulacak)

Normalde yeni çekirdeği boot etmeden deneyemezsin. Çünkü bu sistemin en temel
bileşeni. Yeni çekirdeği belleğe öyle bir yüklemelisin ki, o an için
sisteminde çalışan tüm süreçler ve kernel durumu bu yeni çekirdekte de aktif
olacak ve sonra bellekteki adresine zıpladığında her şey düzgün çalışacak. Bu
zor bir iş, ancak bu amaçla yapılan bir iki proje mevcuttu, şimdi isimlerini
hatırlayamadım. Teorik olarak boot etmeden yeni çekirdeği de load
edebilirsin.

Ancak varolan çekirdek konfigürasyonuna yeni modüller ekleyip çıkarıyor isen
bu modülleri kullanmak için reboot etmene gerek yok.

Çar 09 Tem 2003 14:46 tarihinde, Volkan YAZICI şunları yazmıştı: