Cluster / High-Aviability etc.

Selamlar,

	Debian uzerinde bir cluster yapisi kurmak istiyorum. Amacim Apache mysql ve
php calisan bir ortamda cluster yapisina gecmek. NAS storage kullanmayi
planliyorum. Daha fiber-channel bir external alacak kadar butce yok. Bu
konuyla ilgili tavsilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum.. Yapmak
istedigin bir load-balance ile server uzerinde LAMP calistirip hepsinin ayni
anda NAS uzerinde bulunan mySQL db'den process edebilmeleri.. Boylelikle
istedigim zaman yeni bir makina koyup sistemi gelecek yeni performans
gereksinimlerine karsi buyuyebilir tutmak. Ayrica herhangi bir server down
oldugu zaman sistemin bundna etkilenmemesi tabiki..

	Hazir ve denenmis paketler. heartbeat, LVS vs.
	Filesystem seviyesinde karsilasilabilecek problemler? filelocking etc.
	MySQL replication .. kisa donemli bir cozum olabilir mi?

Cemal Dalar
Software Development Manager