From: Recai Oktas [mailto:roktas@omu.edu.tr]
Sent: Tuesday, July 08, 2003 1:40 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: debian mini-install cd

* Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net> [2003-07-08 02:18:01+0300]
> http://www.phy.olemiss.edu/debian-cd/
> http://gluck.debian.org/cdimage/testing/netinst/i386/
>
> bu adreslerdeki isoları deneyen oldu mu?? mesela sarge'ı?

Pek yakinda hepsini deneyecegim :)  Nisan-Mayis gibi bir Sarge iso'su
indirip denemistim, boot etmemisti (zaten bu haftalik sarge iso'larinda
boot sorunu olabilecegini pesinen soyluyorlar).  Benim bugunlerde
aradigim sey *businesscard* boyutlu "Stable" installer iso'lar.  Bazi
alternatifler var ama su ana kadar gorduklerim pek tatmin edici gelmedi.
Soyle arka pantolon cebinde tasinabilecek, `deboostrap'iyla birlikte
rescue amacli olarak da kullanilabilecek ve network baglantisi olan bir
yerde ese dosta -full kurulumu network'den yapilmak uzere- minimal
*Stable* kurabilecegimiz bir iso tadindan yenmezdi dogrusu.  LNX-BBC ile
Debian kurulumu hakkinda bir yazi debianplanet'te cikti ama pek bir
muskil geldi bana.  Konu hakkinda bilgi verecek olanlar varsa cok memnun
olurum...