Re: APT distribution down-grade

----- Forwarded message from Baris Metin <baris.metin@frontsite.com.tr> -----

Selamlar,

Mon, Jul 07, 2003 at 07:10:03PM +0300 , Recai Oktas :
> * Mehmet Türker <m@mturker.net> [2003-07-07 13:24:01+0300]
>
> Evet bende okumus ve bir yerlere kaydetmistim :) Notlara bakinca isine
> yarayacak bir seyler buldum gibi:
>
> `/etc/apt/preferences' dosyasina:
>
>   Package: *
>   Pin: release a=stable
>   Pin-Priority: 1001
>
> satirlarini ekle ve :
>
>   apt-get dist-upgrade
>
> Sadece aktariyorum, bu konuda deneme yapmadim.

Murat Demirten'in de çevirisini yaptığı Apt-howto yardımcı olacaktır bu
konuda. Hatırladığım kadarı ile bu konu detaylı olarak anlatılıyordu.

Evet, şimdi baktım. "Karışık bir sistem..." bölümünde anlatılıyor.

iyi çalışmalar,
--
Baris Metin

----- End forwarded message -----