Re: En iyi yansi

Aslinda TR'de bir yansi kullanmak gerekiyor, gereksiz yere yurt disi trafigi olusturuyoruz biliyorum ama bu guncellik problemi yüzünden ben hep http.us.debian.org'u kullanıyorum. Her zaman güncel ve her zaman 15+ K ile download edebiliyorum (kablotv - ultra).

Push Mirroring denen bir olay var. Bu sayede ana arsivde bir dosya degistiginde mirror makinesinin de haberi oluyor. TR'deki bu sekilde calismiyor gibi gozukuyor. O kadar buyuk bir disk ve bandwidth
bulmak da epey zor. Simdilik idare edecegiz.