Re: debian ? silmek istiyorum...

Bir linux isletim sistemini silme konusunda en buyuk zorluk (windows
kullanicilari icin) partitionlari FAT a geri dondurmektir. Silmek icin
ilk once debian installation cd sinden aciniz daha sonra debianin
kuruldugu patition ve swap i "Partition a Harddisk" kismindan type
olarak Windows icin fat a cevirip direk partition table write edip
bilgisayari tekrar acip windows altinda o partitionu formatlama
suretiyle linux u silebilirsiniz. Bir de lilo yu da kaldirmak
istersiniz siz simdi :) o zaman icinde Microsoft un fdisk i bulunan
bir acilis disketi ile acip sistemi fdisk /mbr ile silebilirsiniz.
Boylelikle linuxu silmis olursunuz...

Ama ne gerek var ki? :)

iyi calismalar.