Re: Tesekkur ve Soru

On Fri, 4 Jul 2003, Cemal Dalar wrote:

> Selim Erdogan,
>
> 	Tesekkurler. Recai Bey de yardimci oldu. Aslinda dediginiz gibi o yaziyi
> ben de okudum fakat not almadigim icin ve o yaziya tekrar donemedigim icin
> listeden faydalanmak istedim.. Bu arada o ekrana tekrardan nasil
> gelebilirim. Yada o yazilari nasil gorebilirim..?

   Bildigim kadariyla bu yazilar kaydedilmedigi icin dogrudan tekrar
gorulemiyor.  Bunun icin onerilen cozum, yeni paketleri kurmak icin
kullandiginiz programi calistirmadan once script programini calistirmak.
Boylece terminalde gordugunuz seyler bir dosyaya kaydedilir ve sonradan
buraya bakabilirsiniz.  Tabii eger bunu yapmadan kurduysaniz o zaman
yapilacak bir sey kalmiyor.

   (Kaynak: Asagidaki sayfanin 8.5. maddesi
http://www.debian.org/doc/FAQ/ch-uptodate.en.html#s-keepingalog )