GDM, XDM veya WDM sorusu

Selamlar;
Şu an Debian'ımı herhangi bir display manager olmadan kullanıyorum. Yani
runlevel 3 te sistem açıldığında direk konsol geliyor ve X i kendim
başlatıyorum ve böyle devam etsin istiyorum. Ama diğer yandan bu sisteme
Exceed gibi toollar ile XDCMP ile de bağlanılabilsin istiyorum. Remote
Client'lar bağlanıp direk X serve eden GDM vs den çalışsınlar, bunlara
bağlandıklarında grafik konsol (GDM,XDM veya WDM vs) gelsin ama ben yine
text konsolla çalışabileyim. Bunu display managerlardan herhangi biri
yapar mı?

Mehmet Türker
mailto:m@mturker.net
http://www.mturker.net/