Kurulum hakkinda

Yeni kullanicilarin isine yarayabilecegi dusuncesiyle ogrendigim birkac bilgiyi paylasmak istedim

Suana kadar hep knoppix kullanarak linux u tanimaya calistim
Debian woody redhat gelecek isolarini indirmeme ragmen ,
 aylardir knoppix kullaniyordum
knoppix mukemmel birsey gercekten
arastirmalarim sonunda windowsdaki datalarimi kaybetmeden en emniyetli  linux kurulumunu ogrendim saniyorum oda su:
ayri bir harddisk alin be takin  ve  bu Harddisk e  sadece Linux kurun liloyla falan da ugrasmayin Acilis Ayarini Bios ile yapin Windows kullanacaksaniz windows un oldugu harddiskten yada linux oldugu harddiskten yapin (primary boot record diye yazan yeri ide0 yada ide1 yapin)Boylece cok kolay bir sekilde ister linux ister windows kullanin Bu sayede partition yapcam diye kafayi yemezsiniz : ) hemde nihayet kurdum diye sevinip sonrada acarken lilo hatasi da ne yaaa diye sac bas yolmazsiniz

www.belgeler.org a ve buradaki belgeleri hazirtlayanlara yurekten selamlar ve sevgiler