Re: Kotalar, kullanicilar

Bu mail 3. defa bize geldi. Daha önce ben ufak bir cevap yazmıştım, web arşivinde TR karakter sorunuyla da olsa gözüküyor. http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2003/debian-user-turkish- 200304/msg00073.html

Acaba bu mail size ulaşmadı mı?

Bu arada liste arşivine
http://lists.debian.org/debian-user-turkish adresinden erişebilirsiniz.