Re: internet problemi.

Herhangi bir editörle veya aşağıdaki komutla bu dosyayı oluşturabilirsiniz:

echo "nameserver 212.156.4.1" > /etc/resolv.conf

On Wed, 23 Apr 2003 16:47:50 +0300, MEHMET HALİL SERÇE <mehmetserce@altinbasak.com> wrote:

Merhaba arkadaşlar, tavsiyeleriniz ile ethernet kartımı tanıtmayı başardım, static ip verdim, gateway verdim, broadcast numarasını girdim. ifconfig ile etho ı gördüm. ping dedim verdiğim gateway ile sunucu ma ping çekebildim ama doşarıya ping çekemiyorum. zaten dışarıya ping çekme işi FreeBSD sunucum tartafından kapalı, ok dedik internete de giremedim. oysa verdiğim ip numarası özel bir numara ve hertürlü yetkiye sahip.

acaba nerede yanlış yapıyorum diye bakındım, şunu gördüm resolv.conf dosyası bende yok!!! editleyip dns çözgüsünü yapayım dedim olmadı. bu dosyayı nasıl oluşturabilirim? ve nasıl editlerim? Teşekkür ederim.

MEHMET HALİL SERÇE