Debian Problemim...

çok teşekkür ederim herkese, sonunda yardımlarınızla çalıştırabildim debianımı :))))

Bazı sorularımı akabinde sıralamak istiyorum:
Ana sunucuma bağlanıp static ip`im ile internete nasıl çıkartabilirim ? ve
mail nasıl alabilirim bir çok mail editörü gördüm içinde server adı ve port
numarası istiyor yazdım ama bişi olmadı..
Bilgisayarımı her açılışta lilo ile windows-debian arasında geçiş yapıyorum
debian ile açtıktan sonra startx demeden debianın grafik arayüzüne nasıl
ulaşabilirim ?
KDE ve GNOME u nasıl çalıştırabilirim yada kde ve gnome ekranlarına nasıl
geçerim?
İlk yüklemede sql,dns,dhcp, mail serverları seçmedim ama onları da konfigüre
edip güzel bir sunucu yapılandırmak istiyorum bunu nasıl yapacağım? terminal
konsolda apt-get install yazdım bişi olmadı(hoş root olarak heseabı
açmamıştım ama )
Dil ve menuler türkçeye nasıl çevrilir?

Tekrar teşekkür eder yardımlarınızı bekler ve bol bol debian lı günler
dilerim....