Re: Yardim

Paniklenme her $eyin bir caresi vardir. :|
Bende Nvdia ekran karti kullaniyorum.
Option	"UseFBDev"	"true" -> onune # -> i$aretini getirip denedin mi ? XFree86-4 u ekde gonderiyorum /etc/X11/ -> e kopyalaman yeterli.

H.ibrahim ELKIRMIZI.                                              /\\
xybernaut@linuks.mine.nu                                         _\_v
				                                 ----