Re: Hat?rlatma

Evet ben bir ara bunu dusunmeye basladim hatta ve hatta
mail adresim goctu gibisinden bir problem diye var diye de :)

bu arada bi soru sormak istiyorum..
tonlarda objeyi bir cati altinda toplamak yani kernel seviyesinde...

ld -r -o kernel.o foo1.o foo2.o foo3.o ...

ld -Ttext 0x0 -s --oformat binary -o kernel kernel.o

buradaki kernel bizim binary bir dosya header falan yok.

bunu bios int ler le (int $0x13) real mode bellege yukledikten sonra bu kernel
koduna jump ettigin zaman bazi yerlerde duzensizlik yapiyor..

nm ile direk kernel in pass1 deki memory addresslerini relocating oncesi
offset 0x0 dan itibaren gorebiliyoruz.

linking kisminda bir problem var mi sizce ya da gcc, as, ld nin optionlarini
sizce yanlis mi veriyorum.????