Re: Onemli debian.org web sayfalarinin cevirilmesi

On Thu, 20 Mar 2003 19:14:58 +0200
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> Haklisin, debian-tr sayfalari hakikaten cok eskidi.

Eskiyen sayfalaırın yanında hiç çevrilmemiş intro/free gibi önemli
sayfalar da bulunyor..

> `index.tr'de de gorebilecegin gibi `Sosyal Kontrat' (ki bence
> Toplumsal/Sosyal Sozlesme' gibi bir ceviri daha uygun duser buna) ve
> DFSG sayfalari kritik onemde ve cevrilmis degil hala.

Social contract çevrilmiş ve güncel.
http://www.debian.org/devel/website/stats/tr.html#uptodate
http://www.debian.org/social_contract.tr.html

Browser ayarlarından Türkçe'yi ilk arzulanan dil yapmazsanız tüm
sayfaların URI'na elle .tr eklemek gerekiyor.

> Çeviri çalışmalarının resmi (lists.debian.org üzerinde bulunan) bir
>
> Bunu anlayamadim. Bu liste zaten resmi degil mi?

debian-tr.org da çeviri için bir liste var şu an.
Çeviri ve yerelleştirme çalışmaları için resmi listeleri kurmayı
öneriyorum ayrıca user-turkish list'in amacını aşıyor bu konular..

> Inceleyebildigim kadariyla liste gorulebiliyor [1].
>
> [1] http://lists.debian.org/users.html

Evet o sayfa zaten göstermek zorunda denebilir (arşivelere ulaşımı
sağlıyor), ancak şu sayfalarda yer almıyor: