Re: Debian installer -- beta 1

Thu, 13 Nov 2003 09:05:11 +0200 tarihinde
Murat Demirten <murat@debian.org>'nin yazdıkları:

> Selamlar,
>
> Installer'ın Türkçe desteği henüz bitmedi. Çevirilerin elden geçmesi
> gerekiyor daha.
>
> Debian-installer cd'si bazı bilgisayarlarda boot etmiyor, isolinux
> kaynaklı bir problem. Bu durumda 2 disket boot ve debian-installer
> için, bir disket de cdrom driverları vs. için kullanmanız gerekebilir.
>
> İlk aşamada çok fazla bir şey beklemeyin, beklentileri karşılayacak
> durumda değil şu an. Installer ile yapacak çok iş var daha.

dayly iso da sorun yok sorunsuzca boot etti, en azından beta1 etmedi ve
bu bilgisayarı açtı. birde daily is ile açılık komut satırındayken cd
leri değiştirdim :) beta1 de boot etti. başlangıç olarak fena değil,
dhcp ile ip alamayana kadar sorunsuzca devam ediyordu, bence dhcp olayı
başlamadan önce "dhcp ile uğraşayım mı yoksa kendinmi vericen ip'yi"
diye sorması daha doğru olurdu bence. bu arada stable, testing ve sid
arasında seçim yaptırmasıda hoşuma gitti :)

--
Erçin EKER
UIN: 8216618

Time out error: Operator fell asleep while waiting for Windows NT to
complete
boot procedure.