Re: CD Yazici

Merhaba,
Evet, gerekli modulleri yuklemistim.
Problem, append = "hdc=ide-scsi" satirini lilo.conf'un en sonuna
yazmamdan kaynaklaniyormus. Onu isletim sistemlerinin onune yazinca,
sorun halloldu ve yaziciyi kullanabildim.

Tesekkurler...

04-10-2003 Cumartesi günü saat 15:48 sularında, Nilgün Belma Bugüner
dedi ki:

--
Herkese iyi calismalar...
E&Erdem