Re: updates

Merhabalar,
Ayni seye benim de ihtiyacim vardi ve bu yontemle ben de yaptim update
islemini. 520.5 MB'lik dosya indirdi. Ama bende mirror dizini altina
asagidaki sekilde bir dizin yapisi olustu.

mirror/dists
mirror/pool
mirror/project

mirror/dists/woody/updates/contrib
mirror/dists/woody/updates/main
mirror/dists/woody/updates/non-free

mirror/pool/updates/contrib/a, q, t
mirror/pool/updates/main/a, ... , z

mirror/project/trace

Bir sorun var mi bilmiyorum? "debian-security" diye bir klasor olusmadi
cunku. Bir de bunlari cd'ye yazip baglantisi olmayan makinada
actigimizda sources.list dosyasini nasil duzenlememiz gerekiyor?

Tesekkurler...

28-09-2003 Pazar günü saat 03:01 sularında, Recai Oktas dedi ki:

--
Herkese iyi calismalar...
E&Erdem