Re: Off topic: debian-user-turkish istatistikleri

Merhaba,
Geciken cevabım için özür dilerim; sınavlardan dolayı listeyi sadece
okuyarak takip ediyordum. Geçen zaman içerisinde çeviri sürecinin
takım çalışması ile başlaması ve ilerleme kaydetmesi çok sevindirici bir
gelişme. Ben de en kısa zamanda çalışamlara katılmak istiyorum ancak
tatil dolayısıyla bir süre daha bu mümkün olmayacak (taşınabilir
bilgisyarım olmadığı sürece :^)

On Sun, 18 May 2003 17:28:30 +0300
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> * Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2003-05-17 09:44:28+0300]
>
> Valla buradaki ogrencilere ornek olmaniz icin ben simdi sizi Samsun'a
> cagirmaz miyim? :) Ustelik buradaki EMO uyelerinden de talep geliyor
> surekli, vakit yetistirip de bir sunu hazirlayamadik. Aslinda sadece
> elektrik-elektronik muh.leri icin GNU/Linux'un ne imkanlar sundugu
> konusunda birseyler hazirlamak guzel olurdu. Hazirda sunu malzemelerin
> varsa incelemek isterdim dogrusu.

Verdiğim özgür yazılım/lisanslar/GNU konulu seminerinin sunum dosyasına
http://omh.cjb.net/writings adresinden ulaşabilirsiniz. Bu döküman
herkesin katkılarına açık. Özellikle hataların düzeltilmesi için ;^)
Ekim ayında Linux konulu bir seminer daha verilecek. Zaman
yaklaştıkça sunumu hazırlamaya başlayacağım. Katkılarınızı
beklerim..

>`ngspice'i patchleyerek bir Debian
> paketi hazirlamistim [1], bir bak istersen. Diger bir husus da
> klasiklesmis bir VLSI layout tool'u olan `magic'. Bu programin
> bakimini su an `xcircuit'in gelistiricisi Tim Edwards yapiyor. Yeni
> versiyonlari bir miktar broken durumda. Debian paketi yok, lisans
> sartlarini fazla incelemedim ama paketlenebilir gibime geliyor,
> ilgilenirsen yardimci olurum.

Paketleme konusunda bir yıl kadar bir süre katkıda bulunabileceğimi
sanmıyorum. GNU/Linux konusunda kısa vadede yapmak
istediğim bitirme projemde Linux kullanmak..

> Linex hakkinda fazla bilgim yok. Incelemeni bekliyoruz :)

fazlamesai.net'de LinEx ile ilgili FZ'nin yolladığı bir haber çıktı
(sanırım haberde Debian tabanlı olduğundan bahsedilmiyordu ama):
http://fazlamesai.org/fm/modules.php?name=News&file=article&sid=1642