GNOME 2.2 update problemleri

Merhaba,
Uzun bir ugrasidan sonra gnome 2.2'yi kurdum. Ama beraberinde bir yigin problem getirdi:

Oncelikle KDE 3.1'i sorgusuz sualsiz sildi. Bunu neden yaptigini anlayamadim, KDE'yi de update etmistim ama o boyle bir sey yapmamisti. KDE ile birlikte butun programlarini da sildi, artik onlari da kullanamiyorum.

Ikinci olarak tr_f klavye kullanamiyorum artik. Garip bisey, konsolda 'locate tr_f' yazdigimda /etc/X11/xkb/symbols/tr_f diye buluyor. Ama ls ile /etc/X11/xkb altina baktigimda boyle bir dizin yok. Dolayisiyla hicbir sey yapamiyorum. Yani locate ile aradigim seyleri buluyorum, ama bunlar aslinda yok??????

Bir de debian kurdugumdan beri hala bir IM kuramadim :))
sim, licq, kopete denediklerim. Hepsi de bagimlilik problemi veriyor ve takip ettikce nihayetinde bir yerde tikaniyor. En son licq'da bir lib icin baska biriyle cakisiyor dedi, tamam sileyim onu bari dedim bu sefer de yine licq'nun ihtiyac duydugu baska bir paket silmek istedigime bagimli dedi. Anlamadim gitti.

Neyse benim icin asil onemli olan klavyenin tr_f olabilmesi. Bu arada bana update sirasinda degistireyimmi diye sordugu konfigurasyon dosyalari icin hayir demistim.

Simdiden tesekkurler.

The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/junkmail