Re: linuxconf

Selam,

Herhangi bir araç kullanmadan ip adreslerini ayarlamak için /etc/network/interfaces
dosyasında aşağıdaki gibi kayıtların olması gerekiyor:

auto eth0
iface eth0 inet static
       address 195.87.212.60
       netmask 255.255.252.0
       network 192.87.212.0
       broadcast 192.87.215.255
       gateway 195.87.215.254

Ardından /etc/init.d/networking restart komutunu vermeniz yeterli.