Re: Debian 10. Yil Kutlamalari

* Murat Demirten <murat@debian.org> [2003-06-17 08:43:31+0300]
> Bu portal olayı olabilir (mi?) Aslinda elimizde hazir domain de var
> (debian-tr.org), sitenin alt yapisini degistirerek simdikinden daha rahat
> kullanilabilir bir hale getirebiliriz.
> Bunun icin onerisi olan var mi, phpnuke vb. kullanalim gibilerinden...

Valla cok guzel olur aslinda.  Muhtemelen farkedilmistir, Debian ile
ilgili yazilar icin birincil kaynak Fazlamesai, yani de-facto olarak
erisilen durum bu.  Boyle olmasindan da son derece memnunum ,  FM cok
kisi tarafindan takip edilen bir site.  Fakat sadece Debian'a ozel bir
portal yakisir dogrusu.  Boyle bir duzenleme mevcut durumu da sadece
daha iyi hale getirir (yazilan makalelerin Fazlamesai'ye de
gecilebilecegi dusunulurse).  "debian-tr.org" domain'i guzel, tabii
hosting sorunlari var, bu konuda elimizdeki imkanlar nedir bilemiyorum?
Son zamanlarda hakkinda epey patirti yapilan "Phpnuke" icin bir itirazim
olacak, bunun yerine (debian-planet'te de kullanilan "Drupal"i tercih
ederim ben, "phpnuke"un sayfa basi copyright'lari sinir bozuyor (ve
zaten bu sebeple Debian "non-free"ye transfer edildi).  Eger "phpnuke"
benzerligi isteniyorsa "postnuke" de olabilir.