unstable'da iken var. Paketin sonundaki nota bakın :)
NOTE: We don't claim this drivers to be stable, use them on your own risk.

Neden bu image yuklendi onu bilemiyorum. Benzeri bir sisteme sahip arkadaslar var ise aramizda belki onlar bir seyler soyleyebilir.

On Tue, 20 May 2003 12:47:43 +0300, Mehmet Turker <m@mturker.net> wrote:

Tabiki ;

Aslında 2.4.18 kuruluydu fakat ben apt-get upgrade ettiğimde
biryerlerden speakup ı bulmuş ben de diğer paketlerle beraber kurmuşum.
Şu an 2.4.18 e dönmeye çalışıyorum ama speakup ta çalışsa olur.

Şu ana kadar kernel-image i remove edip tekrar kurmayı da denedim. Aynı
sonuç la karşılaştım.

-----Original Message-----
From: Nilgün Belma Bugüner [mailto:nilgun@superonline.com] Sent: Tuesday, May 20, 2003 12:10 PM
To: Mehmet Turker; debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Kernel Update Problem

Selam,

/boot dizininizde iki çekirdek var. Hangisinin kullanılacağını belirtirseniz sanırım sorununuz çözülür:

> boot=/dev/hda
> install=/boot/boot.b
> delay=20
> map=/boot/map
> vga=normal
image=/boot/vmlinuz-2.4.20-speakup          <<<<<<<<<<---
>             label=Linux
>             read-only
>             root=/dev/hda1

Ben o vmlinuz sembolik bağlarının çalıştığını hiç görmediğim için hep böyle yapıyorum. Sistem açılışı sırasında sembolik bağların henüz tanımsız olması sanırım buna sebep oluyor. Öyle ya daha ortada çekirdek bile yok...

Esen kalın,
Nilgün