Çeviri için yeni liste gerekli mi?

Selam,

Listemiz epey büyüdü, en son baktığımda 62 üye vardı şimdi daha da artmıştır. Yazışmalardan takip ettiğiniz üzere Debian'da Türkçe desteği konusunda yeni atılımları mutlaka gerçekleştireceğiz. Bu anlamda işe önemli web sayfalarının Türkçeye çevrilmesi ile başlıyoruz. Bu aynı zamanda birlikte iş yapabilme sınavımız olacak ve bunu başarabilirsek eminim daha iyi işler de çıkartacağız.

Bu noktada bence artık yeni bir liste açmanın zamanı gelmiş gözüküyor. debian-l10n-turkish gibi bir mail listesi açıp, çeviri işlemlerini buradan koordine edebiliriz. Örneğin "Getting Debian"ı nasıl çevirelim türünden mailler, kalabalıklaşan debian-user-turkish listesinin genel akışına uymayabilir. Benim fikrim bu yönde, sizlerden gelecek yanıtlarla bu konuyu netleştirip, verdiğimiz karar sonucunda yeni bir liste açabilir veya şimdilik bu listeden devam edebiliriz. Yanıtları bekliyorum :)