sitemiz güncellendi - sürüm-1.2.0

Selam,

Bu güncellemede kitaplığımıza 1 kitap, 1 belge eklendi.
Türkçe-NASIL'a Debian Türkçe desteği eklendi.

Ayrıca kitaplığımızı oluşturan kitaplar artık kendi dizinleri
altında yer alıyor. KiTAPLIK içindeki dosyalar bu dizinlerdeki
dosyalara birer bağ oluşturuyor. Böylece çeşitli dış kaynaklarda
evvelce verilmiş bağlar varsa bunların çalışıyor olması sağlandı.

Bir çeviri de benden olsun dedim ve GNU Bash Başvuru Kılavuzu'nu çevirdim.
Nam-ı diğer Bash info:
http://www.belgeler.org/bashref/bashref.html

Bir de CD kaydı ile ilgili bir NASIL var.
Linux'da CD Yazımı:
http://www.belgeler.org/howto/cd-yazimi.html

Esen kalın,
Nilgün