Re: xdm / gdm / kdm hangisi? ve default x-window-manager

X Window Manager olarak login.app yada xdm kullanabilirsiniz. fluxbox sorununu pek anlamadim ? dpkg-reconfigure xserver-xfree86 -> ile gerekli ayarlari yaptiniz mi ? apt-get remove kde* -> $eklinde kaldirmayi denediniz mi ?

Iyi cali$malar.
H.ibrahim ELKIRMIZI.