Re: Debian Kurdum da :((

Merhabalar

http://www.fazlamesai.net/makale.php3?sid=1007

Bu yazıda (ve devam yazısında) çok detaylı olarak
Debian Woody kurulumunu (türkçe olarak) okuyabilirsin.

Türkçeleştirme konusunda da
http://www.fazlamesai.net/makale.php3?sid=1079

Bu döküman sana yardımcı olacaktır.

Yine bir sorunun olursa, akşamları fazlamesai.org forumlarında
veya irc.freenode.net #fazlamasai kanalında sorabilirsin, mutlaka
birileri cevaplar.

Kolay gelsin

KIVILCIM

... Nasıl ya ? Tamer Şahin Debian'mı kullanıyor ;) 2000'de yaptigi
sunumda shadow olmayan password dosyalari sayesinde Unix
sistemleri hack edebildigini soylediginde son bes yıldır hic Unix
basina oturmadigini dusunmustum, malum shadow olmayan
sistem kalmadi. Neyse daldim yine,

sevgi saygi linux