Debianda oracle

Title: Message

 Selam

Debian ustune oracle db server kuran oldumu acaba aramizda
nette redhat suse uzerine oracle kurmak icin gerekli on hazirliklari yapan
bi kac script falan buldum ama debian ile ilgili bisey bulamadim , su anda
calistigim yerde solaris ustunde oracle db server kullaniyoruz . Buna
ek olarak bir linux uzerinde test database i kurup bi sure bazi testler yapmak istiyoruz
olmusken linux debian olsun istedim .

Bunun icin on hazirlik olarak neler yapmam gerek , (oracle kullanici haklar java vs.)

cevaplar icin simdiden tesekkurler

- Vasfi UYSAL