Re: Yardim

Oncelikle buyuk ihtimal "XFree86" i cali$tirmi$ olmalisin ? apt-get install xfree86-common xserver-xfree86 xserver-common xbase-clients
xfonts-base -> yardimiyla gerekli paketleri kurdukdan sonra "dpkg-reconfigure xserver-xfree86" -> i cali$tirip gerekli sorulara cevap vermen yeterli.
Iyi cali$malar.
H.ibrahim ELKIRMIZI.                                              /\\
xybernaut@linuks.mine.nu                                         _\_v
				                                 ----