Aeriös Affärsmöjlighet

Hallå,

Jag är Advokat Richard, en australiensisk advokat. Jag har kontaktat dig
att hjälpa till att fördela pengar kvar av min klient, som har samma
efternamn som din innan det konfiskerats eller förklarats oanvändbara av
den bank där denna insättning värderas till två miljoner,
femhundratusen amerikanska dollar (US $ 2,5 miljoner).
Denna bank har utfärdat mig ett meddelande för att lokalisera en
mottagare för att göra anspråk på pengarna, eller kontot kommer att
konfiskeras.
din vinst kommer att vara 50% av den totala pengar.
Jag kommer att investera 50% i ditt land.

För mer information kontakta mig så snart som möjligt.

Vänliga hälsningar,

Advokat Richard
Richard kammare.