Re: Vad berodde det på ?

On Thu, 23 Oct 2014 17:05:25 +0200
Rolf Edlund <rolfewise@gmail.com> wrote:

> Innan idag så försvann strömmen här i ca 5 - 10 sekunder. Efter det så
> tog det ungefär 2 h innan jag kom ut på nätet igen. Varför ?
>
> Jag bor i Bua utanför Varberg i Halland.

En inkompetent ISP kanske?

I 2014-05-05 hade Telia stopp i internettrafiken här i Norrköping
ungefär 15 timmar. Som jag förstod det var det hela stan, kanske mer.

Jag frågade vad problemet hade varit men Telia vägrade att berätta.

Om någon är intresserad finns vår kommunikation i bifogad fil.

/Janne