Re: Debian 7.7 ?

Perfekt tankar hem den nu, fått in lite Debian på jobbet också, våran
webdesign lärare ville ha en webserver och i specen stog det att den
skulle köra Linux, så jag och min nya kollega drog in Debian med
Apache, MySQL och PHP, och har konfat upp proftpd som är länkat med
skolans AD, som har en grupp med folk som är med i webdesign kursen
och har tillgång till våran server :)