Re: VolksPC - kör Debian och Android

> Jo, det skall kunna gå att göra.  Men är inte volkspc något sådant,
> där man kör Android i en virtuell maskin?

> /Jackson

Tack för bra info!

Just VolksPC kör både Debian och Android native. En sak som gjorde mig
lite skeptisk är att de ersatt X11 med sitt eget MicroXwin (kanske
inget problem i sig, snarare en del av lösningen), men jag kan inte få
bekräftat att lösningen verkligen är öppen källkod.

/Staffan

--
Staffan Melin
Oscillator - ord bild form