Re: kryptering

Själv använder jag S/MIME för datorpost.  Certifikat hämtar jag från
http://www.startssl.com/ (http://cert.startcom.org/) och/eller
http://www.cacert.org/.  Bra certifikat som man kan använda för att
certifiera sin e-post-adress och inte något avancerat.  Om inget annat
så är det bättre än snakeoil certifikat och man kan även få certifikat
för servrar.

/Anders