https://github.com/spaam/svtplay-dl

Hej!

Tolka absolut inte det här som gnäll eller klagomål. Jag är väldigt
tacksam att det finns människor som gör ett fantastiskt jobb med att
förse oss med FRIA program för olika ändamål. Och underhåller dem. Mitt
blygsamma bidrag till fri programvara är att berätta för kreti och
pleti om hur bra vi har det, vi som använder fri programvara.

Problemet jag har nu är att jag inte har något bra program att ladda
ner dokumentärer från svt med. svtplay-dl har varit fantastiskt bra men
det verkar som om inblandade har fått annat att göra.

Kan någon rekommendera ett bra alternativ?

Än en gång, svtplay-dl har skänkt mig mycket glädje.

/Janne