Re: Klickande ljud i högtalarna

Den 9 oktober 2012 20:15 skrev Sven Arvidsson <sa@whiz.se>:
> En annan tanke som precis slog mig: är du säker på att du installerat
> den firmware som krävs för att grafiken skall fungera? Det paketet heter
> "firmware-linux-nonfree".

Tyvärr fanns inte mitt "AMD Radeon™ HD 6310-grafik minne" med där.
Dumt nog installerade jag paketet du nämnde utan att kolla efter
först. När jag bootade om så hängde sig datorn (den hittade inte rätt
fw).

Och lampan på Caps Lock blinkade. Vilket jag antar bara betyder att
något är fel. Eller vill Debian att jag ska göra något speciellt ?

--
/Rolf