Från: Martin Bagge / brother [mailto:martin@bagge.nu]
Skickat: den 22 juli 2009 22:56
Till: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: meta!! (was: Re: Kommentar: fdisk)

On Wed, 22 Jul 2009, Tore Ericsson wrote:

> Jag tycker att Mattias (och övriga) bör totalt ignorera herr Segernäs
> tills han lugnat ned sig och återfunnit DEL-knappen.

Du var ju med förra gånge vi hade den här metatråden. Då tyckte du att
det
nog var ditt dittils längsta och kanske sista mail till listan
(bevisligen
fel\o/). Kan vi inte bara konstatera att sege har poänger och att det
inte
är första gången mattias producerat tusen mail till listan som kräver en

stor portion tålamod innan de besvaras?

Tidigare irritationstrådar finns på lists.debian.org.

--
brother
http://frakalendern.se